Het perfecte voorbeeld!

Lucent, Hilversum

Dit is een perfect voorbeeld waarom het zo belangrijk is om ons al in het voortraject aan te haken. Voor DuraVermeer hebben we namelijk al snel een one-page website gelanceerd om data te verzamelen van de geïnteresseerden. Na een zorgvuldige analyse van de doelgroep is hiermee de huisstijl ontwikkeld en hebben we de interieurarchitect gebriefd, die handgetekende verkoopplattegronden maakte.

De prijs was de grootste uitdaging binnen dit project. De woningen zijn zeer ruim, maar daardoor vroeg men er ook rond de € 500.000,- voor. We hebben de geïnteresseerden hiervoor subtiel klaargestoomd, zodat de schok na lancering van de eerste prijzen niet te groot zou zijn. Dit hebben we bereikt via specifieke, gerichte communicatie in een vooraf bepaald tijdspad.

Een andere uitdaging was het warmhouden van de contacten. Het project heeft behoorlijk wat onvoorziene vertraging opgelopen gaandeweg, maar we zijn niet veel inschrijvers verloren dankzij onze continue communicatie op maat. In december 2018 is het project in verkoop gegaan en eind januari 2019 zitten we bijna op 70% onder optie. Een succes dus!


naar de volgende case