Wie is jouw klant?

Dynamic Profiling

We maken heel gerichte ijkpersonen op basis van de data die we verzamelen van échte geïnteresseerden in jouw project. Maar deze klantprofielen zijn niet in beton gegoten. Gaandeweg komen we er steeds beter achter wat jouw verschillende doelgroepen willen. Dus scherpen we de ijkpersonen steeds verder aan. Dat noemen we Dynamic Profiling. En dat werkt!

Wat wil je doelgroep eigenlijk?
Makelaars denken dat ze hun lokale markt wel kennen. Maar in de praktijk is dat vaak niet het geval. We weten vooraf nooit op welke manier we het beste kunnen communiceren voor een project. Daarvoor zullen we ons toch echt eerst moeten verdiepen in de doelgroep. Dat doen we dan ook, door een analyse te maken van de mensen en hun woonwensen. Maar we blijven het ook daarna nog doen. Omdat we er na verloop van tijd steeds beter achter komen wat werkt en wat niet voor jouw doelgroep en jouw project. Daarom zijn de profielen dynamisch. Omdat we toevoegen wat werkt en schrappen wat toch niet zo goed werkt als we dachten op basis van de eerste data.

Focus op de verschillen
Waarom willen mensen op een bepaalde locatie wonen? Hoe willen ze daar het liefste wonen? Dat zoeken we uit voor je. En dan slaat je project pas écht aan, want je hebt het precies ontwikkeld zoals je doelgroep het zich voorstelt. Die data verzamelen we voor je voor exact jouw locatie. In plaats van alle geïnteresseerden van een bepaalde locatie op één hoop te gooien, focussen we juist op de verschillen. Want dat maakt je project succesvol. Het bewijs ligt er.

Wil je Dynamic Profiling inzetten voor jouw project? Henriëtte vertelt je er graag meer over. Bel haar op 06 - 417 71 476.